1. הצעת מחיר On Line
המערכת הידידותית של נטתיק תדע להציג לכם את המחיר המדויק בהתאם לכמות המילים הכוללת שהכנסתם בפרטי ההזמנה. תוכלו לדעת גם מה יהיה המחיר בתוספת מע"מ ותוך כמה זמן ההזמנה תהיה מוכנה. ככל שכמות המילים הכוללת גדולה יותר, כך תוכלו לקבל תעריף נמוך יותר.
2. מילוי ומשלוח פרטים
יש למלא את פרטי הלקוח (שם מלא, דוא"ל, טלפון, כתובת ויישוב). ניתן להוסיף שם עבור חשבונית מס והערות, אך לא חובה. בהערות מומלץ לציין את סוג התוכן שאתם רוצים (אינפורמטיבי, שיווקי וכ'ו), אתר האינטרנט, מקורות ונקודות חשובות, דרישות SEO ועוד. בפרטי ההזמנה יש לציין כותרת, כמות מילים ומילות מפתח לכל יחידת תוכן. ניתן להשאיר את תיבת הכותרת ריקה ונבחר בעצמנו כותרת איכותית.
3. מחקר וכתיבה איכותית
כותבי התוכן של נטתיק יהיו אחראיים להעניק לכם תוכן איכותי עם ערך מוסף ובהתאם לדרישות שציינתם. התוכן נכתב לאחר מחקר, איסוף מידע וניסוח מקורי. כאן חשוב לציין כי רק כותבי תוכן מוכשרים ביותר עובדים עם נטתיק.
4. הגהה ומשלוח ללקוח
בסיום הכתיבה עוברים התכנים הגהה כדי לוודא כי הכול מנוסח היטב, התוכן עומד בדרישות שלכם ואין חלילה שגיאות כתיב או הקלדה. אתם מקבלים את התכנים באמצעות הדואר האלקטרוני.
5. אישור ותשלום הלקוח
כעת תוכלו לבדוק את התכנים ולאשר אותם במידה והכול תקין. אם צריך לשפר משהו, נדאג לעשות זאת. יחד עם התכנים תקבלו חשבונית עסקה כדי לבצע תשלום עבור התכנים – באמצעות העברה בנקאית, המחאה, כרטיס אשראי או PayPal – לבחירתכם.